Czas dostawy = czas przetwarzania (przygotowania zamówienia) + czas wysyłki
Przygotowanie zamówienia
• Po otrzymaniu informacji o zamówieniu zajmiemy się jego realizacją:
(1)Sprawdź stan magazynowy.
(2)Potwierdź, czy element Twojego zamówienia wymaga dostosowania.
(3)Sprawdź adres wysyłki.
(4)Potwierdź ponownie, czy przedmiot Twojego zamówienia spełnia nasze Zasady wysyłki.
(5)Jeśli wszystko będzie gotowe, Twoje zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.
• Przygotowanie zamówienia może zająć od 2 do 10 dni roboczych.
• Upewnij się, że podałeś dokładny adres wysyłki (konieczny jest numer ulicy). W przeciwnym razie nasz zespół obsługi klienta poinformuje Cię o tym. Może to opóźnić wysyłkę.
• Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail zawierający numer śledzenia i adres strony internetowej z zapytaniem.
Metody wysyłki
1. Bezpłatna wysyłka (DPD lub EMS): do większości krajów: 0 €
2.Przyspieszona wysyłka (HongKong EMS): 35 EUR za sztukę
3. Najszybsza wysyłka (DHL lub DPD): dostępna tylko w przypadku niektórych określonych produktów): 5–20 EUR za sztukę
4.Przyspieszony ekspres na małe sztuki: Jest zarezerwowany dla określonych produktów o małych rozmiarach: Bezpłatnie.
Jeśli potrzebujesz konkretnych usług kurierskich, skontaktuj się z nami: [email protected]
Czas wysyłki
Najszybsza wysyłka:
·Przewoźnik: DHL lub DPD
·Koszt: 5-20 € za sztukę
- W przypadku produktów o małych rozmiarach 5 € za sztukę;
- W przypadku produktów o dużych rozmiarach 20 € za sztukę;
- Produkty w innych rozmiarach, 10 € za sztukę.
·Czas przetwarzania: 1-3 dni
·Czas wysyłki:
1. 2-5 dni (Niemcy)
2. 3-7 dni (Polska, Szwecja, Francja, Holandia, Belgia, Włochy, Austria, Hiszpania)
3. 6-10 dni (inne kraje europejskie)
·Odpowiadające produkty: określone produkty (szczegółowe informacje można znaleźć w informacjach SKU na każdej stronie produktu)
·Uwaga: bezcłowe
·Pamiętaj, że najszybsza wysyłka (DHL lub DPD) nie jest dostępna do niektórych krajów spoza UE i krajów poza Europą. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Bezpłatna dostawa:
(1) Większość krajów
·Przewoźnik: DPD lub EMS
·Koszt: bezpłatny
·Czas przetwarzania: 1-2 tygodnie
·Czas wysyłki:
1. 2 tygodnie: Większość krajów europejskich (takich jak Polska, Szwecja, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Włochy) oraz USA, Kanada, Japonia i Australia przestrzega tej zasady; Inne odległe kraje wymagałyby więcej czasu. - DPD: większość produktów o normalnym rozmiarze i wadze
2. 2-4 tygodnie: Większość krajów europejskich (takich jak Polska, Szwecja, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Włochy) oraz USA, Kanada, Japonia i Australia przestrzega tej zasady; Inne odległe kraje wymagałyby więcej czasu. - EMS: produkty o dużych rozmiarach, ale lekkie
(2) Konkretny kraj: Norwegia, Islandia i Cypr
·Przewoźnik: UPS/DHL Express
·Koszt: 100 € za sztukę
·Czas realizacji: 1-2 tygodnie
·Czas wysyłki: 5-7 dni
Uwaga: zmienne terminy dostawy w zależności od informacji o locie podanych w momencie zamówienia.
Przyspieszona wysyłka (HongKong EMS):
·Koszt: 35 € za sztukę
·Czas przetwarzania: 1 tydzień
·Czas wysyłki: 1-2 tygodnie (większość krajów)
·Odpowiadające produkty: Wszystkie produkty
·Uwaga: krótszy czas przetwarzania; Bardziej stabilne terminy dostaw.
Przyspieszony ekspres na małe kawałki:
·Koszt: bezpłatny
·Czas przetwarzania: 1 tydzień
·Czas wysyłki: 1-2 tygodnie (większość krajów)
·Określone produkty: Jest zarezerwowane dla określonych produktów o małych rozmiarach.
Pamiętaj, że powyższe informacje mają wyłącznie charakter informacyjny. W przypadku tego samego kraju czas wysyłki różni się w zależności od regionu. Stale udoskonalamy nasze usługi i dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć więcej lepszych przewoźników do współpracy.
FAQ
Jak szybko mogę otrzymać zamówienie?
• Możesz sprawdzić datę złożenia zamówienia i zapoznać się z powyższą tabelą
• Możesz także śledzić swoje zamówienie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz „Jak śledzić moje zamówienie?”.
• Zazwyczaj Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu dwóch miesięcy (w zależności od adresu wysyłki i kupowanego produktu). Jeśli nie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem [email protected], aby uzyskać aktualizacje.
Jak śledzić moje zamówienie?
• Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer śledzenia.
• Kliknij ten link https://www.17track.net/en, a następnie wprowadź numer śledzenia.
• Możesz także skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta [email protected], aby uzyskać najnowsze informacje logistyczne informacje.
Jak mogę wybrać wysyłkę do magazynu zagranicznego?
• Najpierw musisz potwierdzić, czy produkt jest dostępny w magazynie w magazynie za granicą. Należy pamiętać, że w przypadku tego samego produktu jego stan magazynowy różni się w zależności od różnych SKU. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie produktu.
• Kliknij „Najszybsza wysyłka (DHL lub DPD)” na stronie kasy, a następnie zapłać opłatę za wysyłkę (5-10 € za sztukę). Należy pamiętać, że w przypadku niektórych produktów o dużych rozmiarach opłata za wysyłkę może wynosić: 20 € za sztukę.
Czy wysyłacie do mojego kraju?
Wysyłamy do większości krajów. Jeśli nie masz pewności, czy wysyłamy do Twojego kraju, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
(W związku z obecnymi, przygnębiającymi wydarzeniami nie możemy wysyłać przesyłek do kraju ukraińskiego. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.)
Czy będę odpowiedzialny za opłaty celne? Jeśli tak, to ile kosztują?
• Możliwość stosowania taryf będzie możliwa tylko wtedy, gdy maksymalna długość boku przesyłki będzie większa niż 60cm. Ogólnie rzecz biorąc, możliwość ta wynosi około 5%.
• Jeśli to zrobisz, będziemy odpowiedzialni za 20% tej kwoty.
• W większości przypadków kwota opłat celnych: 0-20 € za sztukę.